dinsdag 5 februari 2013

Vorm geven aan...


Kom dat zien!
 Op 28 februari staat ad-label in Bredene
op de ladiesnight:


En...

Op 3 maart staan we op Tapisplage!
Allen daarheen zou ik zeggen!

Voor die activiteiten hebben we net een doosje nieuwe zakdoekzakjes à la Mme Zsazsa klaar.

Zie dat zakje met het hertje.
Komt perfect uit!

En...

Binnenkort
(nog een paar maand denk ik)
starten we met onze webshop!
ZO spannend!

We hebben al prachtige spullen gekozen. 
Hier een voorproefje:

Prachtig op elk bureau!

standaard iPad, iPhone met opberdoosjes

 mooie, originele kapstok

handige schoenrekjes

Deze spullen zijn dan terug te vinden op de webshop.
En een aantal van die prachtige dingen neem ik reeds mee naar Tapisplage.

Ik hou jullie op de hoogte....
het begint allemaal stilaan vorm te krijgen....
en ik moest het toch al eens vertellen.
Tot binnenkort!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten