zondag 13 oktober 2013

UpToDate

Na een eeuwigheid van verwaarlozing, ben ik er terug. 
Ondertussen is de webshop online! 
 Check it out: www.ad-label.be 
Meer dan de moeite met feestmaand die nader komt! 

 Naast mijn eigen spulletjes heb ik ondertussen tal van nieuwe, ecologische, eerlijke, pure spullen ontdekt die ik in mijn shop verkoop.




 Hier kan een mens echt gelukkig van worden! 

 Bij Point-Rouge waren ze in ieder geval ook gek op de schorten en het werd hun uniform! 


 Vandaag zijn we daar gaan ontbijten. 
Een aanrader en pure verwennerij: heerlijk ontbijt met verse bioyoghurt met fruit (potje leeg in no time zoals je kan zien), zalige croissants, perfecte thee en/of koffie met lekker zelfgemaakt beleg... Puur genieten! 


 Bij Point-Rouge kan je ook een paar productjes van ad-label vinden zoals de ecologische handdoeken en pannenlap!


En natuurlijk gingen we naar huis met wat heerlijke taart, confituur, koekjes en thee om thuis na te genieten!



Thanks en veel succes met die prachtige zaak! 
Meer info: www.point-rouge.be.

En hopelijk tot snel lieve bloggers...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten